Головна Реєстрація




Про концерн Shell
Мастильні матеріали для легкових автомобілів
Мастильні матеріали для комерційного транспорту
Мастильні матеріали для промисловості
Довідкова інформація
Статті




Відповіді на питання


Питання: У чому особливості масел Шелл ? 
Відповідь: 

Якість: 
• Контроль на кожному етапі. Шелл - вертикально інтегрована нафтова компанія, яка самостійно здійснює всі операції від здобичі нафти до виробництва товарного продукту; • Високий рівень вимог внутрішніх стандартів якості, який часто вище за загальновизнані специфікації; 
• Передовий технічний і науковий рівень розробок; 
• Постійна широка співпраця з світовими лідерами машинобудування і їх схвалення/допуски; 
• Вищий ступінь екологічної безпеки; 
• Широке використання досвіду Формули 1 
Асортимент: 
• Орієнтований на всі категорії споживачів 
• Чітке розділення на групи якості 
• Спеціальні масла для дизельних двигунів, особливості, що враховують їх особливості .

Питання: Як часто треба міняти масло? 
Відповідь: 

Масло слід міняти відповідно до інструкції з експлуатації автомобіля. Виробник двигуна - єдиний, хто має право визначати це. При цьому він виходить з можливості використання масла, якість якого ледь-ледь задовольняє вимоги відповідних специфікацій. Зазвичай рекомендується або певний пробіг, або часовий інтервал. У несприятливих умовах (їх перелік також можна знайти в інструкції) масло слід міняти частіше. На жаль, російські умови, як правило, є несприятливими. 
Якщо виробник масла указує, що його масло забезпечує більший пробіг, то це не більш, ніж рекламний хід, який підкреслює високу якість масла, то що воно значно перевершує вимоги загальновизнаних специфікацій. 
Останніми роками деякі моделі автомобілів оснащуються системами, які інформують про необхідність замінити масло. В більшості випадків враховується попросту кількість пусків двигуна. У найсучаснішій системі ASSYST, розробленій спільно Daimler/Chrysler і Shell, контролюються ступінь забруднення масла і “спрацьованість” присадок і масляної основи. Ця система здатна збільшити термін служби двигуна, дає можливість вибору масла найбільш відповідної якості і оптимізує його споживання. 
Питання: Чи можна використовувати добавки/присадки для поліпшення якості масла? Відповідь: 
Це робити небажано, оскільки може привести до непередбачуваним наслідків. Всі сучасні масла містять композицію присадок. В процесі розробки вони підбираються по складу і співвідношенню для виконання вимог стандартів і специфікацій (API, SAE, ASTM і ін.). Додавання навіть самого хорошого компоненту неминуче порушує баланс. В результаті який-небудь показник може бути покращений, але інші при цьому, майже напевно, постраждають. У сукупності ефект буде в кращому разі нульовим. У гіршому - негативним. При всьому різноманітті на ринку різних препаратів, починаючи від найперших “загусників масла” до протизносу і містять порошкоподібний тефлон, невідомі випадки, коли хоч би один з них пройшов повноцінні моторні випробування в складі хоч би одного масла (адже їх рекомендують додавати до будь-яких масел!) і показав відчутний позитивний ефект. 
Виробники дизелів для важких вантажних автомобілів і зовсім забороняють застосовувати які б то не було присадки під загрозою втрати гарантії. 
Правильно підібране по в'язкості і групі експлуатаційних властивостей масло не вимагає ніяких додаткових добавок. Вони тільки збільшують Ваші витрати 

Питання: Чим дорогі масла відрізняються від дешевих?
Відповідь: 
Може здатися, що всі масла, що відносяться до однієї і тієї ж категорії API або ACEA однакові. Насправді це не так. Наприклад, масло відповідає вищій на сьогоднішній день категорії якості, будь то бензиновий або дизельний двигун, може вважатися таким тільки після того, як пройде повну серію моторних випробувань. Деякі масла лише по мінімуму відповідають необхідним для цього вимогам. Інші можуть значно перевершувати їх, оскільки містять ефективніші присадки. Відповідно такі продукти потрапляють в цінову категорію елітних. Прикладом може служити масло Shell Helix Ultra. Воно забезпечує виключно надійний захист двигуна і його триваліший ресурс. 

Питання: Чи можна використовувати синтетичні масла у вітчизняних автомобілях?
Відповідь: 

Безумовно можна, але з єдиною обмовкою - не в період гарантії. У списку масел, офіційно випробуваних і допущенних Автовазом до застосування, синтетичних масел немає. Отже, використовуючи таке масло, можна втратити гарантію. Після закінчення гарантійного терміну зазвичай жодних проблем з переходом на “синтетику” не виникає. 
Виключення більшість двигунів ГАЗ і УАЗ з сальниковим набиванням, яке “не тримає” синтетику. 

Питання: Що таке “синтетика Шелл”? 
Відповідь: 
Синтетичні компоненти, використовувані для виробництва синтетичних і напівсинтетичних масел можуть бути отримані різними шляхами: молекулу масла можна “побудувати з цеглинок-мономерів”, в цьому випадку говорять про масла на основі поліальфаолефінів, а можна “переконструювати” молекулу парафіну, так, щоб вона найкращим чином відповідала “ідеальній молекулі” масла, в цьому випадку мають зважаючи на масло гідрокрекинга. Початковою сировиною для тих і інших є або продукти переробки нафти, або природного газу. І ті та інші мають свої переваги і недоліки. Більшість синтетичних масел Шелл створені на основі масел гідрокрекинга, які мають максимальний (надвисокий) індекс в'язкості. 

Питання: Чи можна змішувати різні масла? 
Відповідь: 
На перший погляд можна подумати, що при змішенні масел однієї і тієї ж категорії якості (наприклад, API SH/SD з API SH/SD або ACEA A2 з ACEA A2 ) вийде масло тієї ж самої категорії. Насправді немає даних, які б надійно підтверджували це. 
Несумісність моторних масел може виявитися або у випаданні присадок, або в істотній зміні основних властивостей масла. І те і інше може привести до небажаних наслідків для двигуна. Існують лабораторні методи для перевірки сумісності присадок, що містяться в різних маслах. Але перевірити всі можливі комбінації відомих присадок не представляється можливим. Неможливо і провести повноцінні моторні випробування, щоб перевірити якість отриманої суміші. А воно може опинитися нижче, чим гіршого з компонентів. 
Перехід з однієї марки масла на іншу не представляє проблеми. Проте перед заливкою нового масла бажано промити двигун. 
Необхідно мати на увазі, що після заміни одного масла іншим двигун і масло проходять через період адаптації. Зовні це може виражатися, зокрема, в підвищеній витраті масла і витоку через ущільнення. Якщо якість масла відповідає умовам його роботи, то процес адаптації відбувається достатньо швидко і непомітно. 
Питання: Чому масла Шелл швидко темніють?
Відповідь: По-перше, процесі роботи двигуна в нім накопичуються продукти неповного згорання палива, по просту кажучи, сажа. Чим нижче якість палива і вище його витрата, чим гірше за умову роботи двигуна, тим її більше. 
У других, яким би прегарним не було моторне масло, воно не може на 100% витримувати високі температури в двигуні і частково окислюється і розкладається. Продукти окислення - це темні, смолянисті речовини. Хороше масло, завдяки наявності в нім ефективних присадок (т.п. моюще-диспергирующих), утримує і продукти розкладання/окислення, і саджу в об'ємі, зберігає чистими внутрішні поверхні двигуна, захищаючи їх відкладень лаку і нагару. Цим і пояснюється темний колір масла. 

Питання: Чи можна в двигунах європейських автомобілів використовувати американські масла?
Відповідь: 
Через відмінності між європейськими і американськими автомобілями в конструкції двигуна і умовах експлуатації відрізняються і моторні масла. Європейські розраховані на жорсткіші умови (високі навантаження і обороти, тривалий термін служби), яких американські масла не витримують. Не випадково, що в Європі широко поширені синтетичні і напівсинтетичні масла, на американському ринку їх практично немає. В той час, як європейські масла відповідають вимогам європейською - АСЕА, японською, - JASO і американських - API, ILSAC класифікацій (ця інформація є на етикетці), більшість американських відповідає вимогам лише API.ILSAC. Забезпечити це набагато простіше, відповідно і ціна масла нижча. 
Питання: Як довго треба прогрівати двигун взимку?
Відповідь: 
Взимку не слід “розкручувати обороти” холодного двигуна відразу після пуску. Краще всього спочатку почекати 2-3 хвилини, потім першої 5-10 хвилин рухатися з невеликою швидкістю поки двигун не досягне робочої температури. Це дозволяє підтримувати низькі обороти і забезпечити тиск масла, необхідне для того, щоб воно досягло всіх критично важливих вузлів двигуна і утворило плівку на поверхні розподільного валу, стінках циліндрів, в шатунових підшипниках. 
Очевидно, що необхідною умовою легкого і надійного пуску двигуна є використання

Copyright © 2008-2015 ТзОВ "ГАЛ ПАП ПЛЮС"
sites creating by Nichol